Uw organisatie is sterk afhankelijk van haar IT-omgeving. Uitval, storingen en problemen dienen vakkundig te worden voorkomen of snel en goed te worden opgelost. Wij bieden tijdens reguliere kantoortijden altijd de vakbekwame ondersteuning die u nodig heeft. De juiste persoon staat u snel en vakkundig telefonisch te woord.

Heeft u hulp nodig bij een storing aan ICT gerelateerde producten en diensten, problemen met applicaties en randapparatuur of bij het gebruik van uw pc? Voor deze hulpvragen en meer kunt u contact opnemen met onze helpdesk via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Een van onze medewerkers neemt zo snel mogelijk contact met u op.

Door het inzetten van geavanceerde support en beheertools lossen wij bijna 90% van de supportvragen op afstand op.

Onze tarieven:

Meldingen via de helpdesk:

In behandeling nemen van de melding + eerste kwartier werk: €25,00

Opvolgende benodigde tijd: €15,00 per 15 minuten

Server/gebruikersbeheer op afstand:

Heeft u servers of applicaties welke op afstand beheerd moeten worden? Dit kunnen we uiteraard voor u verzorgen.
Elke server en applicatie is anders en kent een benodigde tijd. Neem  dus even contact met ons op dan maken we een offerte voor u op.

Accounts aanmaken, verwijderen of aanpassen rekenen we een standaard all-in prijs voor van € 25,00 per account.