Voice over IP is telefonie, dat niet over het traditionele koper netwerk gaat, maar over IP. Bij ons gaat het over het Internet.

Wat doen wij?

We vragen een nummerblok aan van 1, 10 of 100 nummers. ook kunnen we bestaande blokken laten porteren.
Deze koppelen we aan accounts op onze VoIP server. Je krijgt van ons een account met een telefoonnummer die in een online omgeving staat.
Jij bepaalt zelf wat er gebeurt als het nummer gebeld wordt. Je kan bijvoorbeeld een IP telefoontoestel af laten gaan, of een softwarematige telefoon op je tablet, laptop of zelfs mobiele telefoon.

Kortom je bent op je kantoornummer overal bereikbaar.

Wat kost het?

VoIP ZZP/Particulier - vanaf € 10,00 per maand.*

VoIP account Inclusief 1 telefoonnummer per klant. (regionaal of landelijk 085)
2 gesprekslijnen.
Nummerbehoud, ook het privé nummer koppelen is mogelijk.

VoIP MKB - vanaf € 25,00 per maand.*

Onbeperkt VoIP accounts inclusief telefoonnummers per klant. (regionaal of landelijk 085)
Vanaf 2 gesprekslijnen.
Nummerbehoud.

* Uitgaande gesprekken worden tegen onze reguliere tarieven in rekening gebracht.

Mogelijke opties:

- Onbeperkt bellen naar vast en mobiel in Nederland.*  - vanaf € 10,00 euro per maand per gesprekslijn.
- Onbeperkt bellen naar vast en mobiel in Nederland en 73 andere landen.*  -  vanaf € 35,00 euro per maand per gesprekslijn.
- Sip trunk met onbeperkt aantal in en uitgaande lijnen.**  -€ 5,00 per maand
- Hosted VOiP PBX server - vanaf € 225,00 per jaar met Asterisk (onbeperkt aantal lijnen/sip trunks) of 3CX PBX Free (max 8 lijnen en 1 SIP trunk).
- Vast-Mobiel integratie - Gratis te activeren.***
- IP-Toestellen al vanaf € 60,00.

* Op basis van fair use, geldt niet voor service nummers.

** Alleen icm. Asterisk onbeperkt, bij Broadsoft of 3CX dient u voldoende licenties voor in en uitgaande lijnen aan te schaffen. Uitgaande gesprekken worden tegen onze reguliere tarieven in rekening gebracht.

*** Vast-Mobiel integratie betreft het bellen naar een 06 nummer vanuit de centrale en werkt zonder gebruik te maken van een VOiP app. Dit kost een extra uitgaande gesprekslijn per gelijktijdige gebruiker en wordt tegen onze reguliere tarieven in rekening gebracht. Wanneer u een 4g data abonnement heeft en gebruik maakt van de VOiP app is dit uiteraard gratis! 

Vraag nu een offerte aan!

Heeft u een bijzondere maar verouderde telefooncentrale? 
Bijvoorbeeld een call center met wachtrij, een telefonisch menu, video conference of geavanceerde roulatie instellingen?

Geen probleem!

Wij kunnen de meest complexe centrales voor u migreren naar VoIP! Zowel in de cloud, maar ook een centrale op uw eigen locatie is mogelijk!

Verder kunnen we koppelingen leggen tussen bijvoorbeeld SugarCRM, Salesforce, Exact Online, Office365, Outlook, Dynamics en meer!
U kunt uw contacten letterlijk bellen met 1 klik!

Wij werken o.a. met 3CX, Asterisk en Broadsoft, Onze keuze voor vaste toestellen zijn Yealink, Tiptel en Polycom.

Neem contact met ons op!
Wij brengen uw wensen in kaart en selecteren vervolgens de meest optimale keuze voor u!